21 Ağustos 2011

Audrey Tautou sinemayı bırakıyor!


Bendeki Audrey Tautou hayranlığı tarifsiz..Bir filmde eğer o varsa hiç düşünmeden izlerim.Evet evet filmin türüne,konusuna,diğer oyunculara falan hiçbir şeye bakmam.Direkt izlerim.
Eh şimdi ben bu habere nasıl üzülmeyeyim Audreyciğim?


Audrey Tautou hayranlığım Amelie ile başladı.Amelie için bir başkası düşünülebilir miydi bilmiyorum.Zaten onun oynadığı her rolü bir başkasına asla yakıştıramıyorum.öylesine bütünleşiyor ki canlandırdığı karakterlerle.



Şu sevimliliğe bakar mısınız? Simsiyah iri gözler,biçimli kaşlar.karakteristik bir yüze sahip bu hatun tam anlamıyla.Böyle bir güzelliği beyazperdede görememek üzecek biz hayranlarını ama; oyunculuğu neden bırakmak istediğine dair bir açıklaması var ki.tamam cicim sen git,biz bakarız başımızın çaresine diyor ve kendisini affediyorum bu açıklamadan sonra.İşte o açıklama:

"Kariyerime hiç de bağlı değilim. Bir sürü b planım var; denizci olmak, çizim yapmak, yeni şeyler öğrenmek istiyorum. Ama zamanım yok... Beni çok sıkıyor bu durum, bu yüzden yakında oyunculuğu bırakmayı planlıyorum. Ayrıca Dev bütçeli filmlerde yer almaktan yoruldum,özgür olmayı tercih ediyorum: ‘’Üstüme büyük dalgaların geldiğini görünce sörf tahtasını alıp sahile geri kaçan bir yapım var"diyen ünlü oyuncu, eski filmlerindeki oyunculuklarından memnun olmadığını da sözlerine ekledi.




Yolun açık olsun Audrey Tautou,umarım sinema için her zaman bir açık kapı bırakırsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...