21 Ağustos 2011

Shameless





Chicago'nun varoş bir semtinde geçen filmde altı çocuk ve bir bekar babadan oluşan Gallagher ailesinin zaman zaman komik, çoğu zamansa yürekleri burkan hayatları anlatılmaktadır. Evin reisi olan Frank Gallagher (William H. Macy) ise sahtekar, alkolik ve utanmaz bir babadır. Filmde alilenin ve her bireyin kendi içinde yaşadığı maceralar anlatılmaktadır.


Konusu basitçe böyle dizimizin.henüz ilk sezonu yayınlandı ama; bu ilk sezon diziye bağlanmamı sağlayabildi.Keyifle,gülerek, eğlenerek izliyorum.Gallagher ailesi gıpta edilecek bir aile değil biliyorum ama başlarına ne gelirse gelsin bu kadar rahat olabilmeleri,vurdumduymazlıkları,eğlence anlayışları da özenilmeyecek gibi değil yahu :)


Karakterlerden bahsedelim kısaca:


Frank Gallagher : 




Efendim kendisi fotoda görüldüğü üzre,ailenin babası.yani 'iskele babası' ifadesi adeta Frank için yaratılmış.Umursamaz,alkolik,anı yaşayan bir adam ama bu adam aynı zamanda da eğlenceli yahu :) kimi zaman öyle fikirler öne sürüyor ki,evet ya katılıyorum ben bu adama diyorsun.Yani filozof bir yanı da var :) neyse amacım Frank'i övmek değil,kendisi pek de onayladığım bir karakter değil diyerek diğer karakterlere geçiyorum.


Fiona Gallagher:



Ailenin büyük kızı.Annelerinin onları terk etmesi,babalarının ise tam bir 'asshole' olması sebebiyle bir nevi annelik yapıyor kardeşlerine.Tabi dramatize etmeyelim durumu.Bu insanlar eğleniyor karşiim.
Fiona'ya hayat veren Emmy Rossum'u övmek istiyorum biraz.Hatta biraz değil de biraz abartacağım sanırım.
Harika bir ışığı var bu kızın.Çok duru bir güzelliği var.Yani erkek olsam aşık olurum o derece.Ben biraz da Nehir Erdoğan'a benzettim kendisini.Haksız mıyım?

Lip Gallagher:


Ailenin en büyük oğlu.Zeki,çevik aynı zamanda ahlaksız olması yönüyle bilinir kendisi.Benim liseden arkadaşıma da oldukça benziyor.hahah bu bilgi gereksizdi evet neyse :) 

Steve:


Fiona'nın flörtü.Kendini ailenin sorunlarını çözmeye adamış adeta.Zor oğlum senin işin.Denizde kum,Gallagherlarda dert.Bu da bizim Gökhan Özen'e benziyor sanki ya.hahah herkesi birilerine benzetme çalışmam Steve'le sona eriyor.Bundan sonraki karakterleri kimseye benzetmiyorum rahat olun :)

Veronica&Kevin çifti:


Gallagherların komşuları.Eğlenceli ve gayet uyumlu bir çift.Kevin'ın hastasıyız bu arada :) öhöm her neyse :)

Ailenin diğer çocukları Carl,Ian,Debbie ve Liam. Carl enteresan bir çocuk,oldukça yaramaz.Debbie ise büyümüş de küçülmüş,çok sevimli bir kız çocuğu(Hep böyle bi kardeşim olsun isterdim :) ),Ian gay,Liam ise henüz bebek .

Yan karakterler de mevcut ama bahsetmeyeceğim onlardan yeter,izleyin ve görün :)

iyi seyirler.

1 yorum:

  1. Bu benim hayatımın dizisi müthiş. Baya bir ahlaksızlar gerçekden ama çok eğlenceli şimdi ikinci sezonu yayınlanmaya başladı herkesin izlemesini isterim ayrıca lip gallagher hastasıyız :D:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...