10 Kasım 2011

Benim Bir Hayalim Var: interrail

Arkadaş ortamlarının konusu olur interrail muhakkak.

-Bu yıl kesin interrail yapıyoruz hacı.
+Bak herkes ayarlasın kendini,biriktirin paranızı,yaza interrail yapıyoruz gençler.

Ha,yok ben hiç duymadım diyorsanız,birgün mutlaka seyahate,gezmeye,görmeye meyilli müstesna bir arkadaşınızdan duyacaksınız adını; ama buyrun açıklama benden olsun.

Efendim,interrail trenle Avrupa’yı gezmemizi sağlayan bir uygulama.15 gün,22 gün..vs süre seçenekleri mevcut biletlerde.Alıyorsunuz bir bilet,başlıyorsunuz seyahatinize.Bu sayede uygun fiyata birçok ülke görmüş oluyorsunuz.Tam ‘öğrenci’ işi anlayacağınız.Öyle valizler dolusu kıyafet taşıyayım,aman kaldığım yer lüks olsun,gittiğim yerde bol alışveriş yapayım,lüks restaurantlara gideyim,gittiğim yerin yemek kültürünü öğreneyim… düşüncesiyle yola çıkan birinin tercih etmeyeceği bir seçenek interrail.

Daha çok macera seven,tüm eşyalarını bir sırt çantasına sığdırmayı kabullenen,konforuna düşkün olmayan,yahu karnım doysun yeter,yediğimiz içtiğimiz önemli değil bol yer görelim,bol bol gezelim yeni kültürler tanıyalım,dilimiz gelişsin kafasıyla yola çıkan bir insan için ise tam anlamıyla biçilmiş kaftan olacaktır interrail.

Bu sayede birçok ülke gören,her sabah gözünü başka bir şehirde açan,Avrupa’yı karış karış gezip ‘gören’ insanların deneyimlerini okumak bile heyecan veriyor bana.
İnterrail ile ilgili daha fazla bilgi almak isteyenler gencturun sitesine göz atabilirler. hatta buyrun bir tık uzağınızda

Bu seyahati gerçekleştirdiğiniz takdirde,ömrünüz boyunca hatırlayacağınız şahane bir anı olacağına eminim.Özgürlüğünüze düşkünseniz ve seyahat etmeyi,yeni yerleri görmeyi istiyorsanız interraile mutlaka bir şans verin.

Pisa kulesinin önünde şu abuk pozu vermeden ölmeyeceğim,evet..

1. Bunun üzerine bir kitap okumuştum...Bunu tek başına yapmış bir türk kadının maceraları ismi "Bir Bilet Al" yazarı da Gizem Altın Nance..2013 yazı için düşünüyorum interrail :D 2012 yazı için türkiye içi interrail yapıcam:) bilgilendirme için teşekkürler canım ;)

2. Kesinlikle okumalıyım kitabı.Şimdilik bunu gerçekleştirenlerin maceralarını okuyarak avunuyorum :) Birkaç yıl içinde mutlaka yapıcam ben de :) Ne demek,ben teşekkür ederim :)

3. geçen yaz yaptım bu interrail olayını.tek başıma çıktım seyahate.bir ay boyunca tren ile birlikte gezdim avrupa ülkelerini.çok zevkliydi.yeni kültürler,dostlar edindim.tavsiye ederim herkese. :)

4. simgee tek başına ha,şahane yaa :)
    Eğer bununla ilgili bir yazın varsa,bizimle paylaşır mısın ? çok faydası olacaktır interrail meraklılarına :)

5. interrail ile ilgili bir yazım yok.ama yazarım sizin için. :)

6. Seviniriz tatlım :) hem tavsiye hem ilham olur :)

7. Very interesting post! But it is not easy to read with the Google translator :)

8. bu yaz 4 yldır planımızda olan bu olayı gerçekleştirecez 3 arkadaş. 4-5 sırada bekliyor.. bakalım. umarım karşılaşırız.

9. Olga: Thank you :) i can guess,it's not easy :) but, i think you got the point :)

derkenar: bizim durum biraz karışık.2 arkadaş çok istiyoruz.3.cü de kesin sayılır :) ya her zaman birileri cayıyor..umarım gerçekleşir.

10. Ben, arkadaşlarıma hadi biriktirin paraları bu yaz interrail yapıyoruz diyen insanlardanım :)çok istiyorum trenle birçok ülkeleri gezmeyi, tek başıma da farklı bir macera olabilir. Umarım giderim sonra da anılarımı paylaşırım sizle. Paylaşım için de çok teşekkürler bu arada :)

11. Rica ederim greta'cım.Umarım bulursun gelecek birilerini.Birkaç kişiyle daha zevkli olacağını düşünüyorum ben :)

12. yaa bu pozu ben de vermeden ölmek istemiyoruum!

13. yaw bak buradan toplaşalım işte sen bir, ben iki, o üç bi de sizinkiler... aboow baya taksiyi falan bölüşürüz hep, güzel olur :)

14. Alchemist: Hahaha:D Hay aklınla bin yaşa ya :D haydi biriktirin paraları interrail yapıyoruz gençler :D başvurularınızı www.interrailyapanbloggerlar.com adresinden yapabilirsiniz :D

Mia'cım inş bir gün gider görürsün oraları da verirsin şu pozu :)

15. Ben son sınıfta iken keşfetmiştim maalesef gidemedim:) gidin bence trenle Avrupa'ya.

16. 3.sınıfın(bu dönemin sonunda) düşünüyoruz,şimdiden mevduat stoğuna başladık.
    Bakalım gidebilecek mi kahramanlarımız,dıp dıp,dıp dıp...

1. aa süpermiş.ilk dönem sonu yani kışın mı gitmeyi planlıyorsunuz?
      gidin gidin ben de bol bol soru sorarım artık sana eheh :)

17. sadece düşünüyoruz,ortada kesin bir şey yok :D
    hatta araştırıyoruz da diyebilirim seviyeyi iyice düşürüp :)
    inşallah gideriz de seni de haberdar ederiz :)

1. insan araştırırken bile heyecanlanıyor ya :))
      inşallah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...