20 Eylül 2011

Hasret bitti a dostlar


Sonunda kavuştum How i met your mother'ıma.Güzel bir bölümle açtılar 7.sezonu.Hayırlı,uğurlu olsuunn.Hakuna Matata!!

Yeni sezonun başlamasıyla bir dert daha edindik.Gelin kim? 6 sezondur acaba anne kim sorusuna odaklanmıştık.Sağolsunlar,düşünmüşler bizi.Başka bi şeyi merak etmemizi sağlamışlar.Barney kiminle evleniyor yahu? Ya Barney evleniyor gençler,düşünün artık.Nasıl oldu,kim vazgeçirdi Barney meşhuur 'legendary' bekarlık hayatından? Adam bildiğin bekarlık sultanlık kafasıyla yaşıyordu.Noldu da evlenmeye karar verdi?



Şu görsellere bakınca yok ya tamam gelin Robin kesin diyor insan; ama ilerleyen bölümlerde ters köşe yapacaklarmış gibi geliyor bana.Yani oklar bir süre Nora'yı da gösterebilir.Ya da gözler Robin'in üstündeyken birden bire devreye başka bir kadın girebilir.Muhtemelen oldukça karıştıracaklar kafamızı; ama Robin olsun lan.Dansları da gayet şahaneydi bu arada.Beklediğimize değdi.Yalnız Robin'in kıyafeti göğüslerini tahta gibi göstermiş,beğenmedim.Elbise güzel ama Robin'e yakışmamış.Ayrıca saç kesimi de olmamış.Barda giydiği kıyafetleri de beğenmedim zaten.Tarz değişikliğine gitmek istemiş sanırım; ama biz seni eski doğal halinle seviyoruz bebeğim.

Lily ve Marshall ikilisi çok tatlıydı her zamanki gibi.Lily'yi karnı burnunda görmek istiyorum artık.

Bu bölümle ilgili yorumlarım bu kadar.Hala izlemediyseniz artık oturup izleyin.Ben de yeni bölüm için gün saymaya başlıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...