17 Eylül 2011

Nerde Kalmıştık?

Uzun zamandır film izleyemiyorum.Şu sıralar dizilerime sarmış durumdayım.Kısaca bahsedeyim izlemekte olduğum dizilerden.


Fringe'i tanıtmıştım daha önce.göz atmak isterseniz bir tık uzağınızda Şu an 2.sezonuna geçiş yaptım ve hatta 2 bölüm de izledim.Olivia 2.sezonun ilk bölümünde bir kaza geçiriyor.Henüz anlayamıyoruz nasıl yaptı bu kazayı.Gizemini koruyor.2 bölümdür kendisi yaralı.2.bölümde ayağa kalktı ama şu anda bastonuyla yürüyor zavallım.Hey gidi heey,koskoca Olivia Dunham bu hallere mi düşecekti diye iç geçiriyorum izlerken.Hmm sanırım ben melankolik Türk dizilerini izlemeye programlanmışım.Tepkilerim değişmiyor diziler değişse de.Adeta bir Ayşe teyze yaşıyor içimde.Neyse kaynatmayayım konuyu.Ne diyordum,heh Olivia ahh yavrum ya,iyileşsin artık.Neyse yardım alacak sanırım ilerleyen bölümlerde.
Malum ilk sezonun finalinde William Bell'i görme şerefine nail olmuştuk.Kendisi cöö dedi kaçtı yahu.Oldu mu William'cım böyle,gösterip de vermemek.öhöm neyse.Kendisinin yüzünü göremedik henüz.İlerleyen bölümlerde göreceğiz,ben umutluyum.
Walter ve Peter yine her zamanki gibiler.Walter'cığım sevimliliğini ve oburluğunu koruyor.Peter ise gün geçtikçe daha da karizmatikleşiyor.Kedi canını senin...ama artık Olivia ile yakınlaşın.Öpüşün,koklaşın.İkiniz de bekar ikiniz de güzel,amaçlar aynı,birlikte çalışıyorsunuz.Yeter yahu aa.Ben mi öğreteceğim size.Neyse ben ikinizden de umutluyum.Eminim evlenir bunlar en sonunda,valla bak.Olivia'nın yollu kardeşi Rachel mıydı neydi valla adını tam şeedemedim şimdi.Kendisi Peter'a yazmazsa çok sevineceğim.Hanııım,hanııım girmesene aralarına gençlerin.Kenafir gözlü kadın,hıh.

Fringe yorumum burda sona eriyor.Sıradakiiiii

It's Always Sunny in Philadelphia


Eveeett ben yeni diziye başladım.Henüz bir bölümünü izledim;ama çok eğlenceli lan.Takip ederim ben bunu.Tavsiye de ederim.Bi kere komedi dizileri kısa olmalı arkadaş.Bu dizi kısa.HIMYM,The Big Bang Theory,Seinfeld falan gibi.Tabi bir bölümde onlarla kıyaslayacak seviyeye gelemez bu dizi benim için.Sadece süreli açısından benzettim.Onlar candır.Öyle tek bölüm izlediğim dizilerle kıyaslamam,kıyaslayamam.Neyse demek istediğim ısındım ben bu diziye.Karakterlerin kendi aralarında çekişmeleri,laf sokmaları falan gayet hoş ve kıvamında.


Hmm Nip/Tuck.Ben ona kısaca başımın belası diyorum.An itibariyle 6.sezonu izliyorum.Dizi bildiğin yılan hikayesine döndü.Her bölüm 451286789.tane olay oluyor.Entrikalar falan bilmem ne.Amaaan ben bu dizi için fazla mı yaşlandım da sıkılıyorum,yoksa onlar artık tekrara düştükleri için mi sıkıyorlar bilmiyorum.Kanımca,sorun bende değil sizde sayın Nip/Tuck senaristleri! Ya Sean bu sezon bi kadınla evlendi.Hatun sinsi mi sinsiiii,yılan mı yılaaaan.Gözlerinden kenafirlik akıyor; ama bizim mal Sean hala anlayamıyor hatunun entrikalarını.göremiyor içindeki şeytanı.Ulan Sean,koskoca doktorsun ama malsın ya kusura bakma yani.(Ben sana cerrah olamazsın demedim,adam olamazsın dedim Seaaan) Ama yine de seni tebrik ediyorum.Öyle bi hatun buldun ki Julia'dan bile itici.Halbuki ben artık hiç bi kadından nefret edemem Julia'dan ettiğim kadar diyordum.Aferin lan başardın he,bravo.
Christian ise tam bir nankör.Kibirli pislik.Nerde o ilk sezondaki karizmatik,yakışıklı,başarılı,zeki adam nerdeee bu sezon gördüğümüz Christian.İki farklı insan sanırsın yani.Naptınız lan benim Kırişçınımaa ? Böhüüü,tamam ağlamıyorum.

Monday september 19, Geeeet Ready!

Oyyy bunlar can yaa.Şunlardaki sevimliliğe bakar mısınız? Şöyle hepsinin yanağından birer makas almak istiyorum şu an.7. sezon için geri sayımı ben 6.sezon bittiği gün başlattım.Duvarıma çizik atıyorum o günden beri.Hapishane odasına döndü odam lan.Neyse abartmıyım çok fazla ehe :) Şaka maka 6 sezon izledik bıkmadık.25 sezon daha izlesem bıkmam ben bunlardan.cidden bak abartmıyorum bu sefer.Artık başlasın yeni sezon.neyse ki 2 gün kaldı.Tabi altyazılar eklendi falan derken 20 eylülde düşer artık nete.Off kafamda binbir soru...Damat kim,Robinle Barney birbirine yakın görünüyor yeni sezon tanıtımında.Acaba bir araya mı gelicekler.Yoksa Barney o ingiliz aksanlı afet Nora'yla mı birlikte olacak.Zaten mother'ı göremicez,tamam öyle bi beklentim yok.Acaba tanıdığımız biri mi la? Bi ipucu verir belki artık Ted'ciğim.Ayrıca hamile Lily'yi görmek istiyorum ki ben hamilelerden nefret ederim.ama yok Lily tatlı olur lan.yirim ben onu.Neyse beklemedeyim.


İşte merakla beklediğim bir dizi daha.Gördüğünüz üzre The Big Bang Theory! Şahane bi sezon finali yaptılar.Ciddi ciddi sesli güldüm bölüm boyunca.Yeni sezon da hep bu kıvamda geçsin istiyorum.Penny ile Leonard birlikte olsun istiyorum.Yoksa sezon finalinde olmuşlar mıydı ya? Hatırlayamadım bak şimdi.Neyse ben bir arada görmek istiyorum sizi genşler.Bu arada söylemeden geçemicem,Sheldon özledim laaaan seni.

Efendim, hali hazırda izlemekte olduğum ve yeni bölümlerini merakla,istekle,dört gözle beklediğim dizilerim bunlardan ibaret.Haa başka dizileri de takip ediyorum.Örneğin Chuck ama merakla beklemiyorum şahsen.Hatta sezon finalinde ne oldu,nerde kaldık falan hiç hatırlamıyorum.Bi başlasın takip edicem ama.Biz başladığımız dizi bitmeden izlemeyi bırakmayız yeğeeen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...