30 Eylül 2011

Bugün Cuma,enseni kapa

Başlık için üzgünüm,ama bugün cuma deyince otomatikman devamı böyle oluyor benim için.Bir okul hayatı bu saçmalıkla geçti çünkü.Her neyse,bugünün benim için önemi şu.Yeni filmler geliyor!Her ne kadar sinema fukarası bir şehirde yaşıyor olsam da,merak edip bakıyorum hangi filmler gelmiş bugün diye.Bu haftaki filmler beni hiç tatmin etmedi.Buyrun paylaşayım sizinle şehrimde şu anda vizyonda olan filmleri.Bu arada ''Bir Zamanlar Anadolu'da'' hala yok.İşte böylesine sanatsal bir şehirde yaşıyorum.Millet yakında Filmekimi'nin,çeşit çeşit festivallerin tadını çıkaracak.Bizim izlediğimiz filmlere bakın.E hadi bakın:

Karadedeler Olayı:


Sanırım kendisine çakma Blair Witch Project dememiz daha doğru olur.Zira buram buram taklit kokuyor.Bir de olayların gerçek olduğu iddia ediliyor.Yıl olmuş 2011,hala güzel bir korku filmimiz yok be sevgili blog,çok üzülüyorum çoook.Ama malum çok fazla seçenek de yok.Okuduğum onca kötü yoruma rağmen gidip izleyebilirim.Neyse şimdi evde de yalnızım,fazla kurcalamamak lazım bu filmi.Buyrun bir de fragman paylaşayım:


İzleyeceğim,evet şu an karar verdim.Yine hayal kırıklığına uğrayacağımı biliyorum ama neyse.

Bu hafta bir tek bu film gelmiş,şehrimin güzide sinemalarına.Onun dışında Son Durak 5,Bir Tutam Cennet,Babamın Penguenleri vs.vs var.Kaç ay önceki filmler yani.Hiçbiri ilgimi çekmedi.Şu 'Karadedeler Olayını' gider izlerim büyük ihtimalle.Sonra da gelir paylaşırım görüşlerimi.Allah'ım filmin isminde meymenet yok ya.ehe ehe :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...