8 Ekim 2011

Bu hafta vizyona girenler

Haftasonlarını sevmem için birçok sebebim var.Yani bunları saymama gerek yok herhalde.Tatil işte yahu,sevilmez mi? Tabi bir de vizyona yeni yeni filmler giriyor.Bakalım bu hafta hangi filmler girmiş vizyona diye,açtım baktım.Buraya da yazayım dedim.Ordan burdan okuduğum görüşler ışığında yazacağım yorumlarımı; çünkü ben henüz hiçbirini izleyemedim.Genel olarak izleyenlerce beğenilip beğenilmediğine ve konularına falan bakabileceğiz ancak.Ay çok uzattım lafı.

Real Steel / Çelik Yumruklar



Yapım: 2011,ABD
Imdb Puanı: 7.0
Tür: Aksiyon,bilimkurgu,fantastik,dram
Oyuncular: Hugh Jackman,Evangeline Lilly,Kevin Durand,Hope Davis,Anthony Mackie
Yönetmen: Shawn Levy

Klasik bir dövüş filminden farkı,burada devreye robotlar giriyor.2,5 metre boyunda 900 kg ağırlığında dev robotlar ringlere çıkıyor.Muhtemelen insanlar bunları eğitiyor,dövüştürüyor bunlar üzerinden para kazanmaya çalışıyor.İşte bu arada ailevi bazı mevzular da girer araya,dram da yaratılır.Bu filmin bunun dışına çıkabileceğini sanmıyorum.Beklentim de yok açıkçası.Nitekim,Hugh Jackman karizması ve Evangeline Lilly güzelliği için izlenebilir boş bir zaman diliminde.Yani sırf bu film için zaman yaratılmaz.Sinemaya da gidip izlemeye değer olmadığını düşünüyorum.Nete düştüğünde bile izlemeyebilirim zira birbirinin tekrarından öteye gidemeyen,bu hiç de özgün olmayan yapımlardan gına geldi.

Faces in the Crowd / Katilin Yüzü



Yapım: 2011,ABD,Fransa,Kanada
Tür: Gerilim,Korku,Psikolojik
Oyuncular: Milla Jovovich,Sarah Wayne Callies,Julian McMahon,Michael Shanks,Sandrine Holt
Yönetmen: Julien Magnat

Anna Marchant(Milla Jovovich) bir seri katilin saldırısından kurtuluyor kurtulmasına ama yüzleri tanıyamamaya başlıyor.Dolayısıyla katili görüyor ama hatırlayamıyor.Farklı ve ilginç bir gerilim filmine benziyor.Birazcık da David Lynch filmlerini anımsatıyor gibi.Kadro güzel.Konu da fena değil.Haftasonu için izlenecek ideal bir film bana göre.

Crazy Stupid Love / Çılgın, Aptal Aşık


Yapım: 2011,ABD
Imdb Puanı: 7.8
Tür: Dram,Romantik;Komedi
Yönetmen: Glenn Ficarra,John Requa
Oyuncular: Ryan Gosling,Steve Carell,Emma Stone,Kevin Bacon,Julianne Moore

Dışardan bakıldığında mükemmel bir hayata sahip olduğu sanılan bir adamın hayatı bir gün tepetaklak oluyor.Karısı tarafından aldatıldığını ve karısının boşanmak istediğini öğrenince yıkılıyor,sudan çıkmış balığa dönüyor.Flört etmekten anlamayan,uzun yıllar aynı kadınla beraber olmuş çocuklu bir adam.Ama bir gün çapkın bir adamla tanışıyor.Bu adam ona akıl hocalığı yapıyor ve onu değiştirmeye çalışıyor falan filan.Bir karakterin değişimine şahit olduğumuz filmleri seviyorum.Olduğundan farklılaşan ve bunu kısa süre içinde bir başkasının yönlendirmesiyle yapan karakterin değişimi bir dizi komiklikler çıkarır ortaya illa ki.Güleceğimiz,eğleneceğimiz bir film olduğuna kanaat getirdim ben.Yorumlar da fena değil.Haftasonu biraz gülüp,kafa dağıtmak isteyenler için güzel,popcorn'luk bir film

Shanghai / Şangay


Yapım: 2009,2010 / ABD,Çin
Imdb Puanı: 6.5
Tür: Dram,Gerilim,Gizem,Romantik
Oyuncular: John Cusack,Jeffrey Dean Morgan,David Morse,Ken Watanabe,Yun-Fat Chow

John Cusack ismini görür görmez merak ettim filmi.Konusunu falan her şeyi boşverin.Sırf John Cusack'ın o karizmatik sesi ve muhteşem oyunculuğu için izlenir bu film.Ama adettendir bahsedelim konusundan,Paul ikinci dünya savaşında Japonlar tarafından işgal edilen Şangay'a gider.Orada katledilen asker arkadaşlarının ölümü ile ilgili bir soruşturma yürütmektedir.Bu sırada bir kadına aşık olur.
Ayrıca filmin yapım yılına bakar mısınız ya? Niçin böyle geriden takip ediyoruz her şeyi anlamıyorum. 

Evet bu hafta vizyona giren filmler bunlar.Birini seçin gidin izleyin.Bol seyirli günler dileyerek sonlandırıyorum yazımı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...