28 Ekim 2011

Geleneksel Vizyon Filmleri Tanıtma Günü: Cuma

İşte yine geldi cuma,bakalım neler varmış vizyonda.

Anadolu Kartalları


Tür: Dram,macera,romantik
Yönetmen:  Ömer Vargı
Oyuncular: Engin ALtan Düzyatan,Özge Özpirinçci,Şevket Çoruh,Ekin Türkmen,Alper Saldıran,Hande Subaşı,İsmail Filiz,Çağatay Ulusoy

Türk Hava Kuvvetlerinden mezun olmaya çalışan bir grup gencin hikayesi anlatılıyormuş efendim filmde.Bir gençlik filmiyle karşı karşıyayız.Kadrodaki isimler hep tanıdık.Bana bir sinema filminden çok diziymiş gibi geldi.Zorlama olmuş sanki.Fragmana bakınca böyle hissettim ben.Yani gidip sinemada izlemeye değer bulmadım.İlk izlenimim böyle oldu.Oyuncuların hep dizilerde oynuyor olması sebebiyle böyle düşünmüş olabilirm ya da tamamen dandik bir yapım gibi geldiği için de böyle düşünmüş olabilirim.

Neyse çok yermeyelim,gidin izleyin Türk sinemasına can verin. Ama benim için 'tvde görürsem izlerim' listesine girebilecek bir filmdir kendileri.


In Time / Zamana Karşı


Imdb Puanı: 5.9
Tür: Bilimkurgu,gerilim
Yönetmen: Andrew Niccol
Oyuncular: Justin Timberlake,Amanda Seyfried,Alex Pettyfer,Cillian Murphy,Olivia Wilde

İnsanoğlunun belki de gerçekleşmesini en çok arzuladığı şey: ölümsüzlük. Yakın bir geleceğe yolculuk ediyoruz  filmle.25 yaşından sonra yaşlanmıyoruz,tabi paranız varsa.Kapitalizm her zaman var olacak mesajı da veriyor inceden.Buraya kadar bilimkurgu filmi.Gerilim nerden geliyor derseniz.Ulan adamın karısı,anası,kızı hepsi aynı yaşta.Esaslı bi gerilim filmi hem de.

Ya ben eminim birçok kişi Justin için gidip izleyecek bu filmi.Ama konu da güzel yani görülmeye değer bir film olduğu kanaatindeyim.

Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm


Behzat Ç sinema filmini uzun zamandır merakla bekliyordu hayranları.Diziyi hiç izlemediğim için izlemeyeceğim ben filmi.Bağlantılıdır mutlaka.Var ya bu diziyi de o salak Survivor Hakan mı ne vardı ya.İlk bölümlerde o uyuz oynuyor diye hiç izlememiştim.Sonra çıktı o diziden,ben de izlemediğimle kaldım.Halbuki çok güzel olduğunu söylüyor izleyen herkes.Bayağı seveni,takipçisi var.E haydi Behzat Ç. severler sinema hasılatına da yansıtsın madem sevgilerini.


Johnny english Reborn / Johnny English'in Dönüşü


Imdb Puanı: 6.8
Tür:Aksiyon,komedi,macera
Yönetmen: Oliver Parker
Oyuncular: Rowan Atkinson,Pierce Brosnan,Rosamund Pike,Gillian Anderson,Dominic West

Johnny English Çin başbakanını öldürmek isteyen bir suikast çetesine karşı mücadele veriyor bu sefer.Sadece Rowan Atkinson performansı için izlenebilir.Fragmanı bile eğlenceli daha ne olsun.

The Double / İkili Oyun

Imdb puanı:
Tür: Dram,Gerilim,Gizem,Suç
Yönetmen:Michael Brandt
Oyuncular: Richard Gere,Odette Yustman,Stephen Moyer,Topher Grace,Martin Sheen

Hiç tarzım olmayan bir film.Bu yüzden yorum yapmayacağım.Mutlaka beğenen olacaktır.Richard Gere'in hatrı var :) Sadece fragmana bakmanız yeterli olacaktır

Bu hafta da uuu beybi,kesin izlemeliyim dediğim bir film yok sayın seyirciler.Ne olacak bu sinemanın hali.Hep evde izliyoruz hep evde,Olmuyor ama böyle.

O değil de geçen aklıma şey geldi.Testere bitti mi gerçekten ya? (Jetonum sonradan düşüyor da benim)

Olamaz karşiiim,devam etmeli.Testere bitmez bitemez,Hepimiz Testereyiz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...