28 Ekim 2011

Midnight in Paris



Aşk şehri deyince akla Paris gelir.Gitmesek de görmesek de biliriz,bu böyledir.Bu muhteşem şehri Woody Allen gözüyle izlemeye var mısınız? İşte filmden birkaç görsel:


Filmle ilgili genel bilgilere her yerden ulaşmanız mümkün.Konusuna ve 'kısa' görüşlerime şurada yer verdim.Göz atmak isterseniz buyrun

Şimdi ise ben biraz daha öveceğim bu filmi.Nitekim böyle kısa yorumlarla, kuru kuru güzel film izleyin mutlaka demelerle geçiştirilebilecek bir film değil.

Hayal gücü had safhada bi kere.Yıllar öncesine,edebiyat ve sanatseverlerin 'ahh,keşke o zamanlarda yaşasaydım ' dediği yıllara yolculuk ediyoruz.Eserlerini okuduğumuz,sevdiğimiz yazar ve sanatçılar film karakteri olarak çıkıyor karşımıza.


Kimler, kimler yok ki ? Hemingway, Zelda ve Scott Fitzgerald,Picasso,Salvador Dali,Luis Bunuel,.. vs vs...

S.Dali'yi Adrien Brody canlandırıyor.Bir rol bir insana bu kadar mı yakışır.Dahi adam Allen,oyuncu seçimi konusunda da profesyonelliğini konuşturuyor.


Filmle ilgili tek sıkıntım Adrien Brody'yi daha fazla izleyememek oldu.Onun dışında çok eğlendim.Gil ile birlikte yaptık sanki zamanda yolculuğu.O kadar keyif aldım.

Bir şehir bir insanın hayatını değiştirebilir,kararlarını gözden geçirmesine yardımcı olabilir.İşte Gil'in başına gelen tam olarak bu.Eminim siz de Gİl ile birlikte kendi hayatınızı gözden geçirip acaba ben olsam ne yapardım diye düşüneceksiniz.Tercihlerimiz Gil'den hiç de farklı olmazdı diye düşünüyorum.

Oyuncu kadrosunda ise öne çıkan isimler şunlar: Owen Wilson,Rachel McAdams,Adrien Brody,Carla Bruni.


Carla Bruni Fransızlara özgü İngilizcesiyle boy gösteriyor filmde,hem de tur rehberi olarak yer alıyor.Yahu,sen ne kadar mütevazı bir kadınsın böyle? Koskoca cumhurbaşkanı eşi, bir figüranın bile üstesinden geleceği bir  rolü kabul ediyor.Aferin ulan,harbiden takdir ederim ben bunu.

Çok yazdım,çok çizdim,çok övdüm...
İzleyin,mutlaka izleyin,izlettirin.


vee son olarak Woody Allen sen çok yaşa emi,daha çook çok filmler görelim senden bebeğim.Gerçekten ihtiyacımız var buna.öptüm bye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...